Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Computer_dumb
|
Geplaatst: 02-04-2010 12:42:29 Onderwerp: Games van BeST |
|
|
Yuu mannekes,
Ik had graag al eens een topic gehad over waar BeST allemaal naartoe wil in de toekomst.
Want zo is het dat ik BeST zowiezo wil overhevelen naar SC2 ( mensen die de beta hebben HIER aanmelden)
Ook is het belangrijk al te weten wie sc2 allemaal gaat spelen etc, zo weten we of het de moeite is er een clan op te richten.
Maar ik dacht dus ook misschien een leuke clan op te richten voor de mensen die HoN spelen/willen spelen, ik heb namelijk de beta nu al tijdje gespeeld en het is echt wel een aanrader, het dota-gevoel met veel betere graphics en véél betere support kan misschien nog mensen onder jullie aanspreken.
Dit is volgens mij wel een leuke topic om wat rond te discussieren!
Grtz |
|
Terug naar boven |
|
 |
Xubby
|
Geplaatst: 02-04-2010 19:43:41 Onderwerp: |
|
|
Er zit zo goed als niets anders op dan SC2, hoewel ik het zeer jammer ga vinden de wc3 scene te verlaten, ik ken nul de botten van SC. _________________
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
CherrYmooN
|
Geplaatst: 03-04-2010 09:21:45 Onderwerp: |
|
|
Ye, kheb al SCII key beta, het is echt wel nice
Voor HoN heb ik ook wel een acc maar speel ik niet echt veel op  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Computer_dumb
|
Geplaatst: 04-04-2010 17:52:54 Onderwerp: |
|
|
Mja SC2 ga ik mij wel helemaal op focussen, ben nu al volop bezig het onderste uit de kan te halen
Maar HoN is echt wel de moeite, en voor zij die onder elkaar willen spelen op HoN wil ik graag ook BeST-clan maken als vriendenclan.
Het hoofdelement van BeST wordt uiteraard sc2, maar dat wil zeker niet zeggen dat BeST niet meer zal bestaan op TFT, zij die willen blijven op TFT is dat zeker mogelijk.
Grtz |
|
Terug naar boven |
|
 |
|